Välkommen hem till oss

2013-05-02 15:07:11 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(2) «


Det finns många nyfikna själar där ute bland oss alla. Och såklart så ska jag och min lilla mini familj visa er hur vi lever och bor lite snabbt i bilder.. För några dagar sedan ändrade jag om som en tok här hemma medan lilla Smulis sov en stund. Det var både foto, tavlor och möbler. Inte för att man kan göra så mycket i en liten etta, men man kan ju alltid göra något. bara fantasin som sätter gränser..
 
Sovrumsdelen, och här har jag ändrat runt på alla tavlor som blev så mkt bättre nu :)
Tv höranan :)
En annan vinkel :)
Mycket möbler, men vad ska man göra
Min super fina tavla som jag fick av Melody, Zakimbo & Billy
Melodys stjärntecken, man kan fynda saker på loppis
Badrummet
...
...
Köket
...
Melodys lekhörna
Köket i en annan vinkel
Nu tackar vi för oss, hoppas ni tyckte detta var ett litet roligare inlägg :)

Kommentarer
Postat av: Ida Lexell

va fint ni bor !! och va bra du lyckas få plats med allt i en 1a! hur stor är den? :) roligt att du/ni är tillbaka !! :)

Svar: min ett är på 43 kvadratmeter :) så ingen pytteliten etta liksom :)
smulbebisen.blogg.se

2013-05-02 @ 18:04:40
URL: http://iidiisen.blogg.se/
Postat av: Mamma till Eddie & Wilton

Wow vilken fin lägenhet ni har helt i min stil ..

Svar: tack tack :)
smulbebisen.blogg.se

2013-05-02 @ 21:19:59
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback