Tisdag morgon

2013-05-07 07:55:59 Smulbebisen
» Kommentarer(1) «


Melody har haft en väldigt orolig natt. Dom där nätterna tycker jag kommer och går hela tiden, hon blir ledsen och det går knappt att trösta för hennes hemska drömmar ska ta över.. Sen vänder och vrider hon sig hela tiden samtidigt som hon ska gnälla hela tiden. Man vill försöka hjälpa och finnas där men det känns som vad man än gjorde och hur man än finns där så räcker det inte alltid till alla gånger. Nu är vi vakna och denna mamma känner sig färdig. Så trött, men bara jag kan få ligga ner i någon minut till så samlar jag på mig energi så jag blir pigg.. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kan ju va tänderna .. Min plutta skriker oxå om nätterna när hon ska få tänder ... Eller så kanske det är magen? Efter som hon vänder och vrider sig ...

2013-05-07 @ 13:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback