Till min fina mamma

2013-05-26 09:01:00 Familj & Vänner
» Kommentarer(0) «


... Från din älskade dotter Elina!
Idag kommer jag att åka hem till min lilla mammis och fira henne på morsdag. Två paket kommer hon att få och ett mycket trevligt sällskap. Vi ska fika och vi ska bara ta det lugnt och skönt och njuta av nuet. Mamma jag älskar dig så förbannat mycket det ska du veta! Du har alltid funnits där hos mig i alla väder och vindar och vid din sida kommer jag föralltid att finnas. Mamma min älskade mamma utan dig hade jag aldrig varit hel. Du och jag kämpade tillsammans och var starka när vi var som svagast under våran första tid tillsammans i livet. Bara vi har varandra så klarar vi allt <3

Men det är så jobbigt att lilla älsklingen inte är med mig en dag som denna.. Fast jag vet hon kommer ikväll så känns det ändå så förbannat tungt. När Smulis kommer hem så ska vi två fixa en sak som kommer betyda väldigt väldigt mycket. Ett minne från henne till mig vår första morsdag tillsammans <3
 
Till dig från lilla mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback