Morsdag

2013-05-26 08:00:00 Foto & Bild
» Kommentarer(1) «


Söndagen den 26 Maj!
Idag är det morsdag och det firar jag inte tillsammans med min dotter tyvärr. Men hon kommer komma hem ikväll från pappa och då hoppas jag att vi kan göra lite roliga saker innan det är dags att säga god natt. Men mammas lilla flicka har ändå varit och handlat en jätte fin morsdag present till sin lilla mammis.. Jag fick en super fin blomma, en av mina favoriter faktiskt så hon visste vad mamma tyckte om ;)
 
Passiflora som Melody gav mammis :)
Tack min älskade dotter för den fina presenten <3

Kommentarer
Postat av: Linn

Hoppas du får en fin kväll med din fina dotter iaf! :)

Svar: tack <3
smulbebisen.blogg.se

2013-05-26 @ 16:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback