Måndag

2013-05-27 14:13:07 Familj & Vänner
» Kommentarer(1) «


Sitter just nu i bilen, Melody leker med mina nycklar pappa kör lillablå. Det va inte det lättaste att få med pappa ut idag.. Men efter mycket om och men lyckades jag få med honom ut. Så vi körde ut till Subway där jag bjöd honom på lunch så han fick någon mat i sig idag. Skönt att veta att han har ätit för då blir jag lugn i kroppen.. Det är viktigt att äta för annars mår man bara sämre.. När vi hade ätit upp började fåglarna komma till bordet bakom för att äta upp maten som folket hade lämnat där. Melody tyckte detta va super skoj och tittade långt om länge på detta..

När vi körde till Subway möttes vi av en kärring som kör mot trafiken i en rundel. Hon fattade inte vad hon gjorde för fel och körde upp på rundeln för att vi andra bilar som körde rätt stod i vägen för henne. En bil stannade och hoppade av för att fråga vad fasiken hon sysslade med.. Men hon var ju helt bakom flötet om man säger så!! Vissa människor ska fan ta mig inte ha körkort!!


Kommentarer
Postat av: linaLilian

Vad fattas din pappa? Du är väldigt snäll som spenderar så mycket tid med honom. Fint!

Svar: Han har kärlkramp och väldigt ont i sitt hjärta. Han är svag i kroppen och vill knappt gå upp ur sängen.
smulbebisen.blogg.se

2013-05-28 @ 17:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback