Lördag morgon

2013-05-18 09:42:01 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(0) «


Godmorgon!
Melody somnade vid halv tio tiden igårkväll och jag kände mig färdig för dagen för att säga godnatt redan vid elva tiden. Jag somnade snabbt och vaknar upp tio i åtta imorse och fick panik. Melody?! Levde hon? Hon hade ju inte vaknat på hela natten? Öppnade ögonen och hörde hennes små andetag. Ohh, tänkte jag snabbt men reste mig fort upp för att ändå se henne, hon hade vänt sig helt i sin säng så där hon hade fötterna när jag la henne hade hon nu sitt huvud. Men sovit gott har både mamma och Melody gjort hela natten lång!

Nu på morgoen blev det en kladdig frukost tillsammans med dottern min. Hon vill inte alls ha gröt, det vägrar hon äta, kanske trött på det? Så det blir macka med smör och ost som hon sitter och gnager på. Sedan fick hon lite av sin yoghurt som jag först matade henne med, men hon tappar humöret rätt snabbt då hon inte själv får äta. Visst får hon det, kladd tillhör tycker jag! Där satt hon med en skål som hon inte riktigt viste hur hon skulle äta av. Sked? Nä varför ska man ha det när man kan dricka yoghurtern eller ta med händerna :)
 
Mammas frukost, jummy jummy
Melody äter macka :)
Melody tittar i skålen och undrar hur hon ska göra
Slicka i skålen gör ju både Zakimbo & Wilma, så varför inte?
Hihi, så otroligt kääärt
Jummy jummy
Gotti gott gott
Kladdiga små händer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback