inte trilla inte trilla inte trilla

2013-05-15 15:35:11 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(0) «


Försöker att själv inte vara en sån hönsmamma, jag vet att hon kommer att trilla många gånger i livet. Men samtidigt så vill jag inte se henne trilla när man kunde varit vid hennes sida istället. Men Melody har nu kommit på ett sätt att sätta sig ner på rumpan när man har ställt henne mot något..

Om hon står vid min stol och man ser hon vill så jätte gärna ta ett steg för att ta tag någon annanstan, men samtidigt så vågar hon ändå inte och släpper inte taget om mig.. Det är en otroligt stor känsla när man försöker lära sina barn saker och ting i livet. Lilla sötnosen är så otroligt duktig och lär sig snabbt.. Älskade finaste du, du är det bästa i livet <3
 
Glad tjej som står upp
Rammlade på rumpan, lite smått chockad att mamma inte va där denna gången som alla andra.

Men Smulis är lika glad för det :)
Upp och stå igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback