Dröm sött och sov gott

2013-05-26 23:06:38 Smulbebisen
» Kommentarer(0) «


God natt älskling!
Melody somnade vid nio tiden och som vanligt nattar jag henne i min stora säng och hon somnar nästan alltid med en gång och denna kväll va just en sån kväll där det skulle gå lätt och bra. När hon somnat bär jag över henne till sin säng. Men hon är orolig hon vänder vrider sig hon finner inte någon ro. Så bar jag över henne precis i min säng igen och här sover hon super bra. Det bästa av allt är att mamma hennes känner sig inte iheller ensam.. Älskar att få sova vid din sida och vakna upp bredvid dig älskling.. Men nu ska jag själv sluta ögonen och sova gott. Vi hoppas på en bra natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback