2013-04--23

2013-05-03 11:46:00 Smulbebisen
» Kommentarer(0) «


8 Månader och 18 dagar gammal så fick Melody kritor och papper av mig. Jag ville hon skulle försöka sig på med att rita en teckning till mig. Hon har ju redan kladdat med fingerfärg på både tavlor och ägg som jag tidigare visat er, men detta är inte lika enkelt, för här är inte bara till att kladda här måste hon hålla något i handen samtidigt som hon ska dra det på pappret. Det går inte att hon sitter med det länge, men det blev ändå tillslut en teckning.

Stolt som man var så ramades den in och datum bakom tavlan skrevs.. Ett minne man aldrig kommer att glömma.
 
Duktig som hon är, så ritades några streck..
Titta mamma, detta gjorde jag
Färdiga tavlan i ramen, otroligt STOLT ska ni veta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback