Storarummet/Sovrummet

2013-06-13 20:07:23 Foto & Bild
» Kommentarer(4) «


Hejsan hoppsan!
I full fart i helgen så blev även storarummet/sovrummet fixat. Snart börjar hemmet bli mer som man vill ha det och jag är super nöjd redan. Men ännu finns det vissa små detaljer kvar som ska fixat innan det är precis som man vill ha det. Måste köpa kuddar till sängen, fixa med min fotovägg och göra klart hyllan ovanför sängen.. Tv-bänken ska ersättas mot en annan och en större matta ska köpas. Men det är redan mycket som sagt som är klart och nu ska ni få lite före och efter bilder :)
 
FÖRE
 EFTER
 FÖRE
 EFTER
 FÖRE
 EFTER
 EFTER
FÖRE
EFTER
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va snyggt det blir!! Mkt finare nu än innan måste jag säga :)

Svar: tack :)
smulbebisen.blogg.se

2013-06-13 @ 22:08:27
Postat av: Cizzi-ensam med M

Så himla fint!! Detta låter kanske dumt men menar absolut inget illa!! Har du tänkt bo kvar i lägenheten länge eller du ska flytta till nått större inom en snar framtid? Av bilder att döma ser lägenheten väldigt stor ut :)

Svar: det är en rymmlig etta så jag klarar ju mig än sålänge :)
smulbebisen.blogg.se

2013-06-13 @ 23:13:38
URL: http://ciliija.blogg.se
Postat av: Sandra

Riktigt fint och jag gillar din inredningstil :-)

Svar: tack fina du :)
smulbebisen.blogg.se

2013-07-01 @ 23:06:08
URL: http://fagerlund.blogg.se
Postat av: Joanna - mina två hjärtan

Så fin det blev! Soffan och kistan blev så bra!

2013-07-11 @ 14:08:53
URL: http://mittunderverk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback