Frukost Söndag

2013-06-02 09:46:25 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(0) «


Godmorgon på er!
Efter dom här dagarna med en gnällig bebis och som bara velat sova en gång om dagen och ett stort projekt med köket så vaknade jag upp helt utsliten och trött, tänkte tyst för mig själv att detta måste vara en dröm låt mig få somna om. Men nä det var ingen dröm gick upp och hämtade Melody i sin säng som satt där och tittade på spökena som hon har i sin mobil.. Upp till min säng för morgonmyset som gör en så förbannat pigg och glad. När vi myst i ungefär en halvtimme så är det frukost som står på schemat..

Då Melody äter välling om nätterna så är hon inte så där jätte hungrig iheller när man vaknar. Men tycker ändå hon kan försöka äta lite antingen är det mackor eller så blir det ett rån om det inte fungerar med en macka.. Hon tvärvägrar gröten på morgonen och vill bara slänga bort skeden när man kommer.. Inte så road av att mamma ska mata mer kanske? Hihi eller så är hon inte hungrig eller kanske trött på gröt helt enkelt?!

Denna morgonen har varit helt fantastisk då man går upp till köket och möts av ett helt nytt fräscht snyggt kök. Jag är sp nöjd så jag finner inga ord. Och den där kökssoffan är så otroligt skön att sitta i också så NÖJD! pricken över i.et som det kallas så fint.
 
Frukost dax

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback