Fredag Morgon

2013-06-07 09:13:33 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(0) «


Godmorgon!
Natten har inte varit den bästa för min lilla Prinsessa. Hon har haft hemska drömmar och vaknat stup i kvarten med tårar som sprutade och så fort jag tog upp henne i min famn kom hon till ro och somnade med en gång igen.. Man får så ont i hjärtat när man ser sitt allt ledsen i panik och rädsla..

Men morgonen har varit ljuvlig och fantastisk. Jag gjorde som vanligt en macka till Melody och kände själv inte för någon macka till mig, så jag tog mig en Nektarin istället. När Melody hade ätit upp sin macka tittade hon på mig "men hallå mamma, jag då?" Jag tog Nektarinen till henne så hon skulle få smaka lite, men hon ville inte jag skulle hålla i den? Nä hon kan ju själv? Så där satt hon och åt nektarin hahah.. Så jäkla söt att man smälter <3
 
...

...
...
...
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback