Beijers Park

2013-06-05 08:36:00 Familj & Vänner
» Kommentarer(0) «


Igår åkte pappa och jag till beijers park för att ta en härlig promenad där i det fina vädret tillsammans med Melody. Melody satt jätte fin i vagnen och tittade upp mot trädtopparna och pekade. Vi såg även massor med ankor som hon blev jätte intrresserade av. Men när vi skulle gå därifrån blev det tårar och skrik för hennes del..

Det är så mysigt att göra saker tillsammans med Melody. Mest nu när man kan prata och hon förstår mer än att bara titta. Vi gick förbi en jätte fin buske "som jag kan namnet på, men inte kan stava till" Melody tittade och när jag frågade var är blomman så pekar hon på busken.
 
Melody och jag luktar på blommorna
Sånt hav av lila blommor :)
Världens bästa Moffa och världens bästa Smulis
Mamma & Dotter
Alltid vi <3
Tittar på ankorna
Ankmamma ligger och solar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback