6 Juni

2013-06-07 09:37:40 Foto & Bild
» Kommentarer(4) «


Igår var äntligen dagen kommen. Den dagen som man har gått och längtat efter i hur många Månader som helst. På Sveriges Nationaldag skulle jag få min dröm tatuering äntligen gjord.. Nu med stolthet ska jag visa upp den tillsammans med det bästa i livet...

Tatueringen är gjort hos Zoi Tattoo här i Malmö. Tatueringen gick på femtusen kronor och är värt vart endaste liten krona.. Etttusenfemhundra i presentkort fick jag ju av Melodys pappa, så det var en stor hjälp till att kunna göra den.. Tatueraren heter Pekka och är en sån otroligt kanon kille som är verkligen en KONSTNÄR. Jag var super nervös att Tatueringen inte skulle bli bra "då alla mina andra är SKIT" Men innan vi började lovade han mig att jag skulle bli nöjd. Och att lova sin kund det då måste man verkligen veta att man är GRYM! Tusen tack för ditt otroliga arbete Pekka..

Melodys pappa kom efter jobbet och satt där tillsammans med mig i smärtan. Det är jag jätte glad över att slippa sitta där själv, känns ju alltid bättre då man har någon annan med sig att kunna prata sig igenom smärtan med.. I slutet trodde jag att jag skulle dö av smärta då han gjorde texten. Men man har ju fött barn? Då klarar man ALLT!
 
...
...
...
...

Orginalbilden

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var ju tur att din nya kille inte kunde komma för han jobbade. hade kunnat bli pinsamt annars

Svar: SLUTA I FÖR HELVETE MED DETTA
smulbebisen.blogg.se

2013-06-07 @ 11:43:11
Postat av: Malin

Att vissa inte kan knipa igen och skriva så otroligt dumma saker :(
Super fint av honom att komma :)
Bilden blev super bra och super söt dotter ni har :)

2013-06-07 @ 22:36:12
Postat av: Fia

Oj så vacker tatuering! Modigt av dig :-) Kan tänka mig att det gjorde ont! Men superfint blev det!

Svar: tusen tack :)
smulbebisen.blogg.se

2013-06-08 @ 17:47:59
Postat av: Matilda

Blev inte alls likt.. synd. För de kunde blivit en bra tatuering annars.

Svar: Du kanske borde skaffa dig ett par glasögon istället!
smulbebisen.blogg.se

2013-06-15 @ 08:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback