Gudmor & Melody

2013-07-26 12:07:38 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(1) «


Finaste
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej !

Så tråkigt att det ska behöva gå så långt att man ska behöva stänga ner allt runt omkring, att folk verkligen orkar bry sig och skvallra runt. Förstår också att det kan vara svårt att veta vilka det är som sprider allt annars hade ju lösen skyddad blogg varit perfekt. Så gjorde jag och mest för att jag ville fortsätta blogga ocj kunna ha det som en dagbok att gå tillbaka och läsa om allt som händer speciellt i los utveckling.

Men ett önskemål från mig. Jag tyckte det var så himla kul att läsa om alla dina idéer till melody som du kom på. Alla smarta fynd på loppisar och roliga inköp, det tycker jag är så roligt. Du är ju så påhittig! Då blir det liksom inget fokus på melody eller ditt liv så.

Stå på dig!!

Kramar Jessica

2013-07-26 @ 15:29:27
URL: http://jessilo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback