Willys Blöjor

2013-01-17 17:37:00 Känslor & Tankar
» Kommentarer(3) «


Blöjorna jag köpte idag är Willys egna märke. Många gånger tror man mest att såna blöjor ska vara skit. Men än sålänge så tycker jag själv att dom är kanon bra.. Dom sitter jätte fint på henne, inte låga i midjan eller så. Men måste prova dom lite till innan jag kan säga på ett exakt vad jag tycker. Men om dom här fungerar så ska jag absolut köpa dom istället för Pampers. I detta paketet så fick man 50 blöjor för endast ca 60 kronor. Vilket är ett kanonpris ellerhur? För dom jag köpte innan Pampers fanns där 46 blöjor och vi betalade 110:- så det är en jäkla skillnad när det gäller prisklassen om man säger så och fungerar dom lika bra så är det ett stort plus.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Dem är riktigt bra. Har haft dem till Ida nu ett tag. Kunde köpa två för hundra när vi handla! Dock så blev fyrorna förstora när hon var dålig i magen. Men annars helt perfekta. Hoppas du blir lika nöjd! :)

Svar: :)
smulbebisen.blogg.se

2013-01-17 @ 19:27:36
Postat av: Catharina

City Gross ska också vara bra :) har inte själv prövat de men min moster som jobbar på förskola säger att de nästan är bättre än "märkes" blöjorna.

Svar: :) hihi ja mina pampers baby dry va skit dom läkte och satt inte alls bra
smulbebisen.blogg.se

2013-01-17 @ 21:21:02
URL: http://Lilleman.vimedbarn.se
Postat av: S

Vad tyckte du om blöjorna då?

Svar: sjukt bra rekomenderas varmt
smulbebisen.blogg.se

2013-01-19 @ 09:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback