Träning av nacke

2013-01-16 10:44:03 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(0) «


Träning av nacke är något Melody aldrig har gillat förr. Så fort man lagt henne på magen så har hon bara blivit ledsen och verkligen inte viljat ligga så. Men helt från ingenstans så kan hon nu ligga där en stund utan att säga något ljud. Hon kan till och med vända sig om helt nu fram och tillbaka utan problem. Det går verkligen på räls just nu med utvecklingen. Att ta tag i sina fötter när hon ligger på ryggen är något hon tycker är väldigt spännande, får hon inte tag på fötterna så blir hon rent av sagt förbannad. Nappen plockas ut och in ur munen hela tiden, ibland får hon in den rätt och många gånger inte, då blir man också väldigt sur. Sitta själv kan hon lite då och då, det går väldigt fort framåt med det också.. det är härligt att få vara med när saker och ting händer.
 
Lätt som en plätt ligger jag här och ler :)
När jag blir trött på att ha uppe huvudet lägger jag mig ner en stund istället
Ligger en stund och tänker vad jag ska göra
Att ha fingrarna i munnen är ju som ni alla vet väldigt GOTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback