nu eller aldrig

2013-01-16 08:58:08 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(1) «


Godmorgon!
Natten har varit helt underbar. Melody har endast vaknat fyra gånger denna natt och det är två gånger hon ville ha mat och två gånger då hostan kom. Tidigt på morgonen vaknade hon upp och busade här i sängen med sina fötter och sin lilla snuttevän..

Denna morgonen kommer vi bara ta det lugnt och njuta av tiden tillsammans. Vid tre tiden ska Melody vara tillsammans med sin pappa tills kvällen är kommen. Jag har aldrig någonsin varit ifrån min dotter så länge och jag vet att jag kommer att må fruktanvärt dåligt under dom timmarna. Han vill ju inte träffa mig, utan endast Melody. Vilket är väldigt jobbigt det också. Från att ha varandra till att inte alls vilja träffas är sjukt tungt i hjärtat.
 
Under timmarna utan Melody vet jag dock inte hur jag ska fylla dom. Jag vet en sak jag ska göra om jag ens kommer att orka. Det är att åka till Lund för att handla en sak till henne som hon ska få sedan då hon kommer till mig igen. Tror dock att lusten att göra saker inte kommer att finnas, redan nu när tanken är kommen så rinner tårarna ner från kinderna. Det känns precis som många tar detta så jävla lätt, att det inte har hänt något att allting är precis som det alltid varit. Men själv tar man inte detta med en klackspark utan det är jobbigt.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag känner igen den där känslan .. Helt fruktansvärd! Men kämpa på.. Man klarar mer än vad man tror !

Svar: jo jag vet men ibland känner man att det inte bara går :(
smulbebisen.blogg.se

2013-01-16 @ 13:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback