Nappbanden

2013-01-29 00:24:28 Smulbebisen
» Kommentarer(0) «


Nappband är en så otroligt smart uppfinning. Utan den tror jag att mina gråa hår hade växt ut redan nu. Melody är en expert på att putta ut nappen och kasta bort den stup i kvarten, fast hon gnäller och ändå vill ha den. Nu slipper man leta som en dåre, man slipper böja sig ner för att ta upp den. Nappbanden är super helt enkelt. I affärerna finner man bara skit. Dom ska kosta sjuka priser och sedan se ut som, jag vet inte vad. Men som tur är så har jag hittat något i min stil och till bättre pris. Melody har två olika virkade innan och nu fick jag hem idag två nya till henne! Super fina och jag är verkligen så nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback