Melody & Pappa

2013-01-16 20:56:39 Familj & Vänner
» Kommentarer(0) «


Melody har idag varit hemma hos sin pappa i några timmar. Det är så skönt att vi kan komma överrens och vara vänner. Vi kommer alltid att vara mamma och pappa för våran älskade dotter och då är det skönt när det fungerar bra mellan oss. Melody har haft det jätte roligt hemma hos pappa, dom har busat en massa och myst jätte mycket tillsammans. Jag hoppas dom snart kan ses igen så att Melody få träffa sin pappa för der behöver hon..
 
När Melody umgicks tillsammans med sin pappa så har jag försökt att underhålla mig så mycket som det bara gick. Det var sjukt svårt att åka ifrån sin dotter då hon blev ledsen när jag gick. Men jag vet att hon har det super hemma hos sin pappa och jag oroar inte mig det minsta. Men såklart är det jobbigt och det känns förjävligt att lämna bort sin dotter, när man älskar henne och har varit med henne varje dag flera timmar dagligen i fem månader.. Men vi är två som lider som bara den när vi är utan henne och jag hoppas det en dag kommer bli bättre..
 
Pappa & Melody

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback