Måndag!

2013-01-21 11:04:39 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(1) «


Det har varit en lugn morgon här hemma tillsammans med hundarna och lilla älsklingen. Hon har lekt med sian leksaker, legat på golvet och vänt sig fram och tillbaka. Nu kan hon vända sig lika bra från rygg till mage som mage till rygg. Det går undan här hemma, rullas fram och tillbaka.

Smulisen blev precis lagom trött och jag tyckte det då lika bra kunde vara dags att klä på henne alla miljoner kläder. Som halsduken, vantarna, mössan, overallen och duntossorna. Hon är just nu i vagnen och sover så gott ute på balkongen en stund tills jag själv har gjort mig klar. Skönt att komma ut i den friska luften och sova gott.

Själv väntar jag på att Jessica ska bli färdig med att skrapa rutorna så vi kan ge oss iväg på lite nya äventyr.
 
Så mycket kärlek på en och samma gång
 

Kommentarer
Postat av: Cizzi- ensam med M

Den översta bilden är helt fantastisk.
Vad fotar du med?

Svar: just dom bilderna är faktiskt bara en canon g11
smulbebisen.blogg.se

2013-01-21 @ 23:41:29
URL: http://ciliija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback