Mammiga hunden Wilma

2013-01-28 10:33:00 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(1) «


Wilma är en mycket duktig vovve och en liten mammig sådan. Så fort lilla Melody blir ledsen för att hon ligger på golvet själv och inte har något att göra. Så kommer mamma Wilma och finns där hos henne. Melody älskar verkligen Wilma och dom busar tillsammans fint på golvet som alltid. Blir Melody ledsen så tröstar Wilma henne med pussar och närhet och då blir Smulis en glad bebis igen. Helt underbart att se!!
 
Jag behöver ingen napp, när jag ska leka!
Wilma kommer och leker med Smulis
 
Dom tittar på varandra en rätt lång stund
Mamma detta är kanon kul.

Kommentarer
Postat av: Cizzi- ensam med M

Hundar och barn kan ha ett så otrolgt fint samspel. Min mammas pittbull/amstaff och min dotter är helt tokiga i varandra. Där snackar vi kärlek.

Svar: :) ja det är så fint att se
smulbebisen.blogg.se

2013-01-28 @ 23:18:21
URL: http://ciliija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback