Jobbigt!

2013-01-26 11:26:49 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(0) «


Sitter och väntar på Melodys pappa med ett illamående som heter duga och en smärta i magen som blir allt större och större. Jag tittar på det vackraste som finns i vagnen där våran dotter ligger och sover sött. Att veta att man kommer säga hej då och pussa på henne känns bara mer jobbigt. En hel dag och en hel natt kommer jag få vara ifrån min underbara skatt. Fy i helvete för detta säger jag bara. Jag vet hon kommer tillbaka men ändå känns det som hon tas ifrån en. Melody jag älskar dig så otroligt mycket, utan dig är mamma inte hel ❤ Förlåt min älskling för ditt liv inte blev som man tänkt sig, en hel familj och inte halv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback