Jävla förkylning

2013-01-17 11:17:09 Smulbebisen
» Kommentarer(2) «


Snoret stoppar upp och hostan är där hela tiden. Jag har varit iväg och lyssnat på hennes lugor och det låter precis som det ska vara. Men ändå fattar jag inte varför hon inte blir av med sin hosta och sin snoriga näsa. Någon där ute som kanske kan ha något bra tips? När hon är uppe och leker och så finns inte hostan där. Det är då hon ska sova och hon ligger ner. Jag har provat med en högre kudde men tycker inte alls det hjälper henne..

En övertrött Smulis sa nyss ifrån att hon inte orkade vara upp mer. Så nu ligger hon ännu en dag här brevid mig och sover. Men hon sover inte djupt då hon är helt täppt i näsan just nu och hostar stup i ett..
 
En av Melodys nya favorit leksaker är denna..
jag älskar att ligga på ryggen och ta på mina fötter

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ida har haft snorig näsa nu i ca tre månader. Känns som om hon föddes förkyld. Jag frågade bvc och dem sa så länge hon inte skälv mår dåligt av de är det ingen fara :)

Svar: hon störs ju av det då hon inte kan somna och komma till ro sedan så hostar hon tills hon kräker får panik får hon mä :(
smulbebisen.blogg.se

2013-01-17 @ 11:34:11
URL: http://sbengtsson.blogg.se
Postat av: Anonym

Har du provat saltlösning , nässug & näsdroppar :). Bvc sa till mig att när dom ligger ner så samlas slemmet i halsen.. Vatten eller vätska skulle tydligen lösa upp det :)

Svar: vi har provat allt sånt :(
smulbebisen.blogg.se

2013-01-17 @ 11:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback