host host host

2013-01-15 22:49:00 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(0) «


Gokväll!
Melodys hosta är ännu inte försvunnen, hon hostar inte så mycket på dagarna det kommer då kvällen dyker upp. Sedan om natten då hon sover. Hon hostar så mycket att hon tappar luften, kräk av slem kommer också då och då. Nu på kvällen märkte jag när hon satt i min famn och åt att hon var jätte varm. Tog tempen med en gång och det visade sig vara en temp på 38.6 alltså det jag visste från början  f e b e r. Klockan var tio i nio och apoteket som ligger inne på Ica Maxi hade öppet till 21.00. På tio minuter snabbade jag mig för att kunna hinna, jag sprang in i affären och innan dom skulle stänga hann jag in om för att handla det jag skulle. Ibland får man ha tur, så nu har man febernedsättande hemma och det är jäkligt skönt om det skulle stiga ännu mer.

Nu ligger lilla älsklingen här brevid och sover så gott. Jag ber till makterna att hon denna natt kommer att sova bättre än dom senaste nätterna. Det behöver hon verkligen..
 
Att bli gungad fram och tillbaka i en famn är det som får Melody att somna gott.
God natt min skatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback