Hemma lördag

2013-01-19 19:50:00 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(1) «


Idag har det varit en hemma dag för mig och älsklingen, där vi har busat och stojat hela dagen lång tillsammans. Det är så härligt att hon har börjat med att skratta mer och så fort man pruttar henne på låren så ler hon så hela världen snurrar..

Men vi har faktiskt inte bara suttit här inne, vi har även gått en lång lång runda i vagnen ute i det kalla underbara vinterlandskapet.. Skönt att få frisk luft att andas och rensa huvudet från alla miljoner tankar..
 
Finare finns inte, det säger jag bara
 
Mysigt att vara nerbäddad i sittvagnen..
 

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Åh vad söt du va på bilden :) jättefint leende.

Svar: haha tack ska du ha. Själv va jag osäker om jag ens ville lägga upp bilden då jag tycker jag ser helt konstig ut men hon va ju så bedårande så kund einte motstå
smulbebisen.blogg.se

2013-01-20 @ 23:33:02
URL: http://ciliija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback