Äntligen gjort

2013-01-25 11:07:11 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(0) «


Denna morgonen har inte alls varit lugn och skön. Jag har haft en liten tjej som har skrikit som bara den och velat bli buren stup i ett. Men ändå har jag fått bita i det sura äpplet och försökt hinna med mig själv lite också. Det är inte mer lätt att få tid till att göra annat. Bara att duscha är ett helt projekt som man fåt hitta lösningar till.. Ibland fungerar det och många andra gånger är det rena rama kaoset.

Men idag hade jag bestämt mig för att min utväxt skulle bort. Och jag har nu länge gått och velat fram och tillbaka på när jag skulle hinna med det. Men fast morgonen va som den va så blev det bra tillslut. Nu är den äckliga utväxten borta och håret har även fått en ny fin glans. En nöjd Melody ligger just nu och sover skönt och jag har lite tid för mig själv här vid datorn.
 
Hårfärgen jag använder..
En härlig röd nyans
F Ö R E
Kladd kladdigt kladdigast
E F T E R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback