Smulans nya vagn

2013-02-16 16:44:51 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(1) «


Mamma och pappa hade också varit på loppis idag tydligen. Efter jag hade lämnat Melody åkte jag hem till dom för att äta en god middag i lugn och ro. Då fick jag syn på vagnen som jag och Jessica hade tittat på innan idag. Melody har fått den av mormor och morfar. Det ska bli så roligt när jag ska göra om den till hennes egna. Ska piffa upp den antingen med färg eller annat, mer om det kommer senare på bloggen att visas..
 
Zakimbo hittade ännu en favorit plats att sitta på
Den kommer bli så otroligt fin när jag har blivit klar med den :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Gud vilken fin vagn!

Svar: finare kommer den bli :D
smulbebisen.blogg.se

2013-02-16 @ 17:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback