Nya mediciner

2013-02-07 10:22:41 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(0) «


Nu har jag varit på Apoteket och hämtat ut yttligare en ny medicin till Melody. Det visar sig att denna läkaren sa att hon har inflammation i luftrören och kan även kallas som en förkylnings astma. Så nu ska Melody ta två olika mediciner och jag hoppas verkligen dom kommer att hjälpa henne denna gången.

Jag har varit på akuten, jag har varit på vårdcentralen haft olika läkare alla gångerna och varje gång man kommer dit så är det ju något nytt dom hittar. Så är det alltid alla läkare säger olika liksom och man blir bara mer och mer orolig eftersom hon haft detta nu så pass länge. Men nu ska hon inhalera Airomir och Flutide Evohaler.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback