Lilla lilla tösen

2013-02-01 06:50:31 Smulbebisen
» Kommentarer(0) «


Godmorgon! Denna natten har varit fruktansvärd faktiskt. Har inte fått någon ro eller sömn alls. Melody har fått sin hosta tillbaka efter att vi slutade med hostmedicinen. Hela dagen igår va vi bara hemma och myste och lekte, jag ringde VC och fick en tid till idag åt henne för jag vill vara säker så hon inte åker på något rs virus eller något annat liksom. Men eftersom hon inte har feber och är hur pigg glad som helst oroade dom inte sig, dom tyckte jag skulle köra på hostmedicin igen men naturligtvis för hon är så pass liten så skulle dom kolla på henne. Hela dagen igår va hon pigg Go och glad fram till kvällen kom. Då blir hon helt plötsligt gnällig och ledsen stup i ett. Jag kunde inte sätta ner henne alls, det va bara mamma mamma mamma. Tillslut så fick det bli bärselen för ryggen ska orka med plus hade jag tvätten att ta hand om. Hon somnade tillslut vid elva tiden men vaknade några gånger då hostan kom. Men det gick bra fram tills klockan blev kvart över ett då blev hon piggelin och skulle vara uppe fram tills klockan blev kvart i fyra. Då somnade hon om men sov väldigt oroligt och gnällde fram och tillbaka. Tillslut somnade hon helt och man själv fick lite sömn. Nu vid halv sju vart hon helt täppt i näsan så det var dags att suga ut lite så hon kunde andas bättre men hostan började som bara den igen. Nu har det lugnat ner sig lite och hon ligger i famnen och får mat. Hoppas på att hon får lite sömn efter maten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback