inte en lugn stund

2013-02-01 23:21:45 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(1) «


Nu när jag äntligen har fått Melody till att somna så ekar hennes gråt och skrik i mina öron än. Från att vara en super glad och lugn flicka till att bli så otroligt gnällig och inte vill någonting. Det sa bara poff från den ena veckan till den andra. Det ska bara vara mamma mamma mamma. Och man kan inte ha henne i knäet en lugn stund för det ska slänga sig hit och dit eller så ska det bara gnällas. Jag har fått bära henne den största delen även denna dagen lång, min rygg verker så in i och sängen kallar på mig. Det ska bli så otroligt skönt att bara lägga sig ner och hoppas på en lugn natt. Hoppas även Melody tycker samma som mamma, för jag behöver ladda om mina batterier just nu!
 
Oh, vad det är roligt att sitta här uppe och titta..
Mamma, du måste gå med mig hela tiden fram och tillbaka annars blir jag ledsen.
Nu är jag verkligen en nöjd och glad bebis <3

Kommentarer
Postat av: Frida - mamma till Melody

Känner igen mig så väl! Min lilla Melody har aldrig varit mammig men nu är hon också jätte missnöjd om jag inte bär runt henne! Hoppas perioden inte blir lång bara! Måste vara en Melody period eftersom båda heter Melody hihi! Hoppas hon blir bättre med hostan, fy inte kul när de små är sjuka!
Godnatt på er!

Svar: Hehe ellerhur. Tyvärr har det blivit värre :( Men men hoppas på förbättring snart.
nattis
smulbebisen.blogg.se

2013-02-02 @ 00:11:46
URL: http://Fridaandfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback