Inte bara en vanlig amningskudde

2013-02-01 23:16:04 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(0) «


Igår natt låg jag länge vaken då jag inte kunde sova. Jag låg och tänkte på en massa saker till Melody. Melody kan sitta helt nu utan något stöd, men när hon ska hastigt vända sig så trillar hon åt sidorna eller så slänger hon sig bara bakåt. Jag sitter alltid bakom henne på golvet för om hon skulle kasta sig så finns jag där och inte ett hårt golv liksom. Men det hade varit roligare att kunna se henne när man leker där på golvet. Det slog mig att amningskudde hade blivit en lysande idé och just den fin fräsch sådan hade jag i veckan sett på en loppis som jag och Jessica hade varit på. Så idag åkte jag dit och hoppades på att den skulle vara kvar. Där den skulle ligga låg den inte, utan någon hade gömt den vid möblerna på en fotölj så jag fann den tillslut och köpte den med en gång! Åkte hem och tvättade den så att den va ren och fin för användning..
 
Ikväll när kudden blev torr så skulle jag prova om den fungerade så som jag hade tänkt mig. Jag tyckte det blev super faktiskt och rekomenderar det till er föräldrar som också är rädda för att era barns huvud ska dunka ner i golvet. Denna kudden kommer man ha mycket användning av!!
 
För att vara ett loppis fynd så är den super fin!
Nu kan vi äntligen titta på varandra när vi leker :)
Melody ringde pappa och sa att hon saknade och älskade honom jätte mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback