Hoppas dom kan säga vad det är!

2013-02-01 11:24:28 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(0) «


Smulan sover och jag sitter här helt genom svettig för ingenting? Det är väl fortfarande hormonerna i kroppen som finns kvar efter förlossningen och graviditeten. Många gånger fryser jag, men många gånger bara rinner det av mig och så har det aldrig tidigare varit. Men men, hoppas det gör över så småningom.

Gav Smulis gröt som vanligt på morgonen, men mitt i maten så öppnade hon munnen precis som hon hade satt i halsen. Upp kommer det slem och gröt som hon bara spyr upp.. Hon har så mycket snor och slem så man knappt kan tro det är sant.. Hoppas på att man kan få något vettigt svar på vårdcentralen lite senare idag.
 
Mamma, kan jag få låna lite hår från dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback