Galltvål & Smuttsen är väck

2013-02-06 11:57:04 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(0) «


Jag har gnuggat lite på sufletten på innertyget men sätt sedan när man kommer ut i det riktiga ljuset att jag missat en del. Så nu ska jag ställa mig yttligare en gång till för att skrubba så nävarna blir röda. Jag vill ju få bort det lite gulaktiga som det blir tydligen i alla Emmaljunga vagnarna vad jag har hört. Men varför blir det gult? Och var kommer det gulaktiga nyansen ifrån? Men lite vatten och lite galltvål en tvättsvamp och två nävar sedan ska det bort bort bort! Hoppas jag lyckas bättre dennan gången då. Det som är bra är att det fortfarande är ljust ute så man kan gå direkt till fönstret för att checka läget!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback