En lekfull söndag

2013-02-10 15:52:00 Foto & Bild
» Kommentarer(0) «


Ännu en gång på slutet av veckan. Melody och jag har lekt jätte mycket med alla hennes nya leksaker som hon fick igår. Den lilla "Leo" dockan tyckte Melody va jätte rolig att leka med. Den är liten och den är helt prefekt att ha i dom små små händerna. Dockan åkte upp och ner, fram och tillbaka hela tiden..
 
Underbar och glad!
Nu i ro slumra in alla käraste min..
Väldigt koncentrerades liten tjej
Shhhy, du ska inte skrika "Leo"
Haha, "Leo" nu har jag dig allt, nu ska du få hänga upp och ner en stund.
Ojsan, förlåt "Leo" jag tappade dig
Smulan sitter fint och tänker på vad hon ska göra här näst
Men även dom andra leksakerna var roliga att leka med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback