besviken och ledsen

2013-02-25 08:56:33 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(1) «


Denna natt har inte alls varit någon rolig natt. Ont i magen och inte alls har man kunnat somna fast Melody har sovit hur bra som helst. Många tankar har flugit och farit fram och tillbaka och ekat i huvudet om och om igen.
 
En sak jag inte kan förstå är att människor kan vara så otroligt elaka och falska. att från ena dagen vara gullig go medan den människan tycker något helt annat istället om en. Människor är svin, man tror man har hittat någon man kan lita på men i själva verket så hugger den en i ryggen när man vänder sig om. Jag har lärt mig nu att det finns INGEN ingen i hela världen du kan lita på mer än dig själv. Snackar dom inte skit så gör dom andra saker så kan knäcka dig ändå.
 
Idag är det ännu en gång familjerätten som står på schemat. Och eftersom det vackraste inte får följa med så ska jag köra iväg henne till sin farmor idag. Där dom kan gosa i den timmen som mötet tar. Vi får väl helt enkelt se vad som kan hända och ske denna gången. Blir det onödigt tjafs? Kommer vi komma fram till något? Ska vi gå därifrån som ännu mer ovänner än dom vi redan har blivit? Ja allt återstår att se helt enkelt..
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej! Caroline heter jag, mamma till Filippa. Har också en fruktansvärd situation där jag får kontakta familjerätten för att allting bara blir fel. Vad jag än gör så ska han alltid ha något att Klaga på hur bra och hur mycket jag än försöker göra för Filippa! Fastän vi lagt upp schema på familjerätten att utgå ifrån så följer han inte de iaf och jag får skit för allting. Vi bor inte ihop och han har väl svårt att acceptera att de är så när man ammar ett barn att hon inte kan vara iväg så länge med sin pappa men man får ju tänka till barnets bästa ! Jag hindrar ju aldrig han från att träffa henne men han vill få de till de.. Varför dessa problem !! Du är inte ensam så att du vet ! Och vi kämpar redan tillräckligt och så blir de bråk på detta de är förjävligt rent ut sagt ...

Svar: Det är sorligt när det blir så. Då man hade hoppats och längtat efter något helt annat. :-/
smulbebisen.blogg.se

2013-02-25 @ 21:07:31
URL: http://cavfl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback