Beställningarna från Mireo

2013-02-06 19:27:26 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(3) «


Nu äntligen kom beställningen från Mireo hem i brevlådan. Fyra stycken super fina dregglisar, en persnolig mössa och en underbar scarfs till min lilla Smulis som hon ska ha till våren. Perfekt! Alla sakerna var hur fina som helst, men tyvärr så är mössan helt på tok för stor för lilla snäckan. Jag tänkte hon skulle ha den till våren, men vet i katten om hon ens hinner växa in i den tills dess?!
 
En supersöt scarfs som Melody kommer ha till våren.
Superfint kommer det att bli!
Love you my little heart
Bara för att man saglar mycket, behöver man ju inte ha fula dregglisar :)
Superfina mössan med hennes namn på!
M E L O D Y
MAMMA, den är för stor för mitt lilla huvud
Snyft, jag ser ju ingenting mamma..
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha! Du tycker säkert jag e rött jobbig nu med alla frågor... Haha men jag måste vara världens sämsta på att hitta saker och ting... Hyr som helst så undrar jag såklart var du har beställt scafsarna och mössan..!! Super fina!!!!!!

Svar: Mireo beställer du det ifrån. sök google så kommer du komma till bloggen
smulbebisen.blogg.se

2013-02-06 @ 19:37:07
Postat av: Josefine

Såååå fina! Var/hur kan man beställa? :)

Svar: Sök på Mireo så kommer ni till hennes blogg där man beställer
smulbebisen.blogg.se

2013-02-06 @ 20:19:55
URL: http://www.josefinezatterberg.blogspot.com
Postat av: Frida - mamma till Melody

Fick min beställning igår och vår mössa var också på tok för stor, passade nästan mig! Såg att vi beställt samma scarf så roligt :)

2013-02-07 @ 07:24:21
URL: http://Fridaandfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback