barndomsminnen

2013-02-25 23:30:04 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(0) «


Jag var på premiären av barnloppisen i Folketspark i helgen och sedan va vi en vända om Lunds stora loppis i parkeringshuset. Man fann en del grejor till sin lilla ängel, men dock va det inte så mycket som man hade hoppats på att hitta. Men en del saker fick man med sig hem i alla fall. Det är så roligt när man hittar saker som väcker upp minnen från barndomen. Det kan vara en leksak som man själv har haft som liten eller så kan det vara en figur från ett barnpogram som man tittade på. Denna gången hittade jag ett mjukisdjur som jag själv hade som barn och som jag faktiskt tittade på som serie helt ny med lappar kvar tio kronor klart man köper den liksom..
 
Cat / Dog hette serien kanske någon som själv såg den som liten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback