Bara att ge allt man har

2013-02-28 19:50:36 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(0) «


En dag insåg jag att ångesten hade vunnit och dragit mitt liv ner i det svarta mörka. Varje dag hittade jag på ursäkter till att få säga att jag inte mådde bra och att jag va värd att äta chokladen, kakorna och godiset varje dag. Det enda man fick höra från alla andra va att en dag skulle det gå över, en dag skulle jag må bra. Men det är så lätt för alla andra runt om att säga dom få tröstande orden, men att sitta där med en tyngd över bröstet och all ångest varje dag att bära runt med visste dom inget om. Jag tog tag i mig själv och började kämpa mot ett mål. Visst det är ett stort mål att börja med när man låg på marken, men jag kommer klara det. Kommer vara tufft men att ha det som jag hade det går verkligen inte. Det är inte bara en sak jag förbättrar det är många många saker. - 5 kg stod det på vågen idag, träningen gör verkan och att ta bort allt helvetes socker har visat resultat på kort tid.. Nu kämpar vi vidare träningen har jag blivit mer kompis med än tidigare och det är skönt! Nu tittar vi framåt mot ljusare tider och kämpar vidare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback