Alla <3 Dag

2013-02-14 10:06:00 Smulbebisen
» Kommentarer(2) «


Kärlekens egna lilla dag. Kanske är löjligt, eftersom alla dagar tillsammans med dom man älskar är kärleksfulla dagar. Men eftersom det ändå finns en dag som heter "alla hjärtans dag" så kan man ju inte låta bli att köra vidare på traditionerna. Melody fick en present i morse av mig eftersom det är ju ändå alla hjärtans dag och eftersom hon är min stora kärlek i livet och jag älskar henne så otroligt mycket.

Melody har även idag fått inviga en ny storlek på sina kläder. Storlek 74 du är så välkommen, vilket är ganska sjukt och tragiskt då tiden går alldeles för fort. Tänk hon hade storlek 44 när hon kom till världen för sex månader och nio dagar sedan. Men det är ju absolut skönt att hon växer som hon ska och följer sina kurver.

Vill bara hälsa alla läsarna en underbart härlig alla <3 dag!
 
Melodys nya vän Jolly Mäh
Oh, så spännande vad har jag nu fått!?
Söta glada tjejen över sin nya vän.
Kramkalas

Kommentarer
Postat av: Erika

Hejhej! Har följt sin blogg ett bra tag nu och nu ska jag själv få en liten flicka i april. Melody är alltid så himla söt och har alltid massor med fina kläder. Har du lite som du kan tänka att sälja så skulle jag vara intresserad :) så du har min mailadress ifall det skulle bli aktuellt. Hoppas ni haft en mysig alla hjärtans dag. Kram

Svar: Vf sa du inget tidigare :( Har precis sålt av jätte mycket på tradera Men finns där mer saker lovar jag att säga ifrån. Tusen tack fina du. Vad ska din lilla söta flicka heta för något ? :) Kramar till dig
smulbebisen.blogg.se

2013-02-14 @ 21:39:19
Postat av: Erika

åh vad typiskt!! var nämligen på sista ultraljudet igår där jag fick reda på att det 100% var en flicka :)
nu står Juni högst upp på listan av namn, annars Tuva eller Elsa.
kram

Svar: Tuva är så kärt tycker jag. Gud vad du måste längta nu tills hon kommer :) Men som sagt det kommer komma ut fler kläder och jag lovar att säga ifrån. Är det något speciellt du verkligen har tyckt om eller så?
smulbebisen.blogg.se

2013-02-15 @ 16:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback