Paketöppning på morgonkvisten

2013-08-05 07:59:03 Foto & Bild
» Kommentarer(0) «


Eftersom det redan har gått ett helt år sedan dagen då du kom så får du idag mitt älskade barn öppna några paket såhär tidigt på morgonen. Det är helt otroligt vad tiden går fort, man har inte hunnit med och det känns som det var igår du föddes. Melody du har verkligen förändrat livet och gjort det så ljust glatt och trevligt. En dag tillsammans med dig är det bästa som finns, att få vakna upp brevid dig och känna hur du kryper närmre och närmre för att sedan lägga dig tättintill min famn och bara mysa, det ör så underbart det är så fint. Jag älskar dig mest av allt i hela universum och dig kommer jag att skydda hela livet. ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR DIIIIG!

Grattis på din ett års dag älskade Melody <3
 
Spännande att se vad man ska få..
Mamma fick hjälpa till lite med att öppna upp
Melody drar och sliter sedan upp pappret
Ut kom Timmy Lamm
Melody är glad :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback