Slutet på morsdag

2013-05-26 20:02:15 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(0) «


Nu är kvällen här och jag hämtade hem min lilla älskling redan vid fem tiden. Vilken känsla det är att komma och mötas av en varm go famn och ett smile så långt ögat kan nå. En sån stark känsla en sån otrolig kärlek kan man aldrig få mer än från sitt/sina barn..

Denna ljuvliga kväll gjorde jag och Melody tillsammans morsdag tavlan som kommer att hänga fint uppe på väggen som ett minne av våran dag tillsamman. Mitt handavtryck och hennes handavtryck brevid varandra. Så fint och så nöjd jag blev över denna tavlan. Älskar dig min älskling, mamma är så stolt över att få vara just din mamma.
 
Du låg under mitt hjärta i nio månader, nu finns du i mitt hjärta för evigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback