Skor till oss båda

2013-05-13 19:48:17 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(1) «


Idag så har jag äntligen hittat skor både till Melody och till mig. Har ju absolut inga skor nu till dom varma härliga dagarna. Men idag sprang vi på dom, perfekt! Jag har haft otroliga problem med att hitta ett par skor som Melody kan få ner sin fot i. Alla olika skor man provat har man absolut inte fått ner hälen. Kvittar om skorna varit i hennes storlek för hälen ville inte ner. Men i dom här söta ballerina skorna går foten ner lätt som en plätt..

Det jag har problem med är att alla ballerina skor glappar, så jag har kommit på den super iden att man kan använda snören som man snörar runt om vristerna. Perfekt så kan jag också ha söta ballerina skor på mina fötter. Gäller att använda sin fantasi och göra det bästa av situationen :)
 
Super söta ballerina skor till Smulis
Mammas ballerina skor
Mor & Dotter
Perfekta

Kommentarer
Postat av: Ida Lexell

jätte fina skor !! bådas !! :) vart är de köpta ? :)

2013-05-14 @ 20:15:24
URL: http://iidiisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback