Prick test

2013-05-13 19:53:10 Smulbebisen
» Kommentarer(0) «


Idag har jag och Melody besökt allergimottagningen på sjukhuset för att se om lilla snäckisen hade någon allergi då hennes hosta är fram och tillbaka hela tiden och varit sedan den 27 December. Doktorn kollade henne i öronen, halsen och lyssnade på hennes lungor men som vanligt lät och såg allting så bra ut. Men han lyssnade och tog mig på allvar och det var väldigt skönt. För det känns som ingen har tidigare gjort detta då man sökt för hennes otroligt hemska hosta. Han tyckte vi skulle ta prick testerna på allting man kan ha allergi mot. Melody va jätte duktig flicka fast hon va så otroligt tött och ville bara sova. När dom stack henne i varje droppe på armarna kom tårarna och det där hjärtskärande skriket. Jag försökte lugna henne och trösta så gott jag kunde, fast jag var tvungen att hålla fast hennes armar.. Men efter ett tag så va hon en glas smulbebis igen. Allting visade negativt och det är otroligt skönt. Men vi skulle prova en annan sorts medicin för hennes hosta och få återbesök dit igen om det inte hjälper, så nu har dom koll på henne och det känns så skönt ska ni veta!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback