Melody & Pappa

2013-05-12 13:20:00 Familj & Vänner
» Kommentarer(0) «


Melody är hos sin pappa vart annan helg och denna helgen har Melody varit hos honom från Fredag till idag Söndag. Det har varit otroligt tufft och jobbigt för mig, men tack vare hennes pappa som har skickat jätte mycket mms och sms på vad dom gjort så har det blivit lite lättare.

Men att säga att man ska koppla av när man inte har sin dotter vill jag absolut inte påstå att man kan. Sovit sjukt dåligt och har inte ro i kroppen med att bara luta mig tillbaka och inte göra ett skit. Nä nu är man tröttare än någonsin. Men om några timmar får jag äntligen återförenas med Smulis igen.

Billy, tack för denna helgen jag hoppas ni har haft det super mysigt och bra tillsammans. Tack för alla bilder och tack för alla sms..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback