Gnälligt och trött

2013-05-13 07:20:17 Smulbebisen
» Kommentarer(0) «


Godmorgon!
Igår kväll vägrade Melody inte somna från vid tio tiden, när jag alltid annars lyckas lägga henne mellan 8-9 tiden. Men hon kom aldrig till ro riktigt och man fick sätta igång speldosan om och om igen. Dom första tre dagarna efter Melody varit iväg har hon svårt att komma till ro, det är väl olika rutiner eller så blir det helt enkelt många nya intryck som gör att hon har svårt att finna ro i sin lilla kropp.

Denna natten och morgonen har hon vaknat till och från hela tiden. Vid halv sex tiden ville hon gå upp och inte sova mer. Men nä jag gav mig inte för jag kände hur gnällig hon va och gnälligare hade hon blivit om hon hade gått upp. Jag kämpade vidare och gav henne lite välling och la henne tätt intill mig. Där låg vi och mös och sedan somnade hon gått om. SKÖNT!!

Men nu kan inte denna mamma finna ro i sin kropp fast trötthet. Så jag ligger vaken i sängen medan hon sover gott. Haha, men jag får i alla fall vila. Alltid något om man säger så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback