Fredags nöje

2013-05-17 18:30:00 Familj & Vänner
» Kommentarer(0) «


Idag åkte jag och Melody hem till morfar för att överraska honom. Han blev super glad och vi bestämde oss för när Melody sover att vi skulle fixa med Lillablå och göra henne fin igen nu inför sommaren. Pappa tvättade utsidan och jag tog hand om insidan. Nu är lillablå som ny igen och skiner lik som solens underbara strålar! Tack älskade pappa för hjälpen.

Eftersom pappa inte mår så bra så har jag även fått hjälpa honom med hemmet. Jag har Dammsugat och gjort fint tills mamma kom hem från jobbet. Det är klart man ställer upp för sina älskade päron när dom alltid finns där för en. Älskar er!


Tusen tack vill jag säga till Melodys pappa som har givit mig dom super coola fransarna till Lillablå.
Tack ska du ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback