Underbart fin dag

2013-03-26 22:04:00 Familj & Vänner
» Kommentarer(0) «


Jag har haft en helt fantastisk födelsedag idag och detta vill jag verkligen tacka mina nära och kära för. Jessica, Andreas bjöd idag på min älsklings rätt Tacos och Melodys pappa kom med en helt fantastisk tårta. Vi hade hur trevligt och mysigt som helst allihopa och jag fick super fina presenter. Av Melodys pappa, Melody och Zakimbo fick jag en Zakimbo-tavla som jag har velat ha väldigt länge. Jag blev verkligen rörd och super glad för den underbara tavlan att jag blev helt glansig i ögonen, det var som pricken över i:et om man säger så. Av Jessica, Andreas, Oliver & Leo fick jag två linnen och ett par as coola hjärtsolglasögon. Kommer bli snyggast på stan haha :)

Som sagt ett STORT tack till alla er som verkligen hade planerat min födelsedag så bra. Tack tack tack :)

Av mamma och pappa så har jag fått kläder och kommer att få mer men inte hittat mer än två par byxor. Men mer kommer det att hittas någon gång i tiden. Äntligen ska man få lite mer nytt i garderoben. Behövs verkligen då man inte har några kläder att sätta på sig mer.. Tack finaste mamma och pappa!

Sedan när jag kom hem ikväll så hittade jag ett brev från min älskade brors son Elias. Han hade ritat en jätte fin teckning och gjort ett superfint armband till mig. Snacka om att man blir rörd när barn lägger ner så mycket tid till att göra något fint till en. :)

Och som sagt och som alla andra år köper jag mig själv också presenter. Denna gången blev det underkläder som jag behövde och eftersom det är svårt att andra ska köpa det så får man ju göra det själv. Så tio par strumpor tre på string och en bh.. Tycker alltid det är så tråkigt att köpa just underkläder. provar hundratals BH men ingen passar och det är så otroligt tråkigt och jobbigt. Strumpor är ju det mest tråkigaste att köpa haha men man måste ju ha det!
 
 
Från mina fina barn och deras pappa :)
Tårtan va så fin och god :)
Från Jessica & Familjen :)
Från mamma & pappa :)
Från min älskade Elias, fan vad jag älskar dig <3
Från mig själv, till mig själv
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback