Tummen upp

2013-03-04 13:47:07 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(1) «


Lördags morgon färgade jag ju håret som ni alla vet. Jag har glömt före och efter bild. Och med mobilen är det svårt att få så bra bild, men här har ni en liten bild som jag kan bjuda på. Färgen jag använde va deep violet och skulle vara en härlig ton av lite lila inslag. Jag är nöjd över resultatet och det är super fint när solens härliga strålar skiner på håret. Den nya hårfärgen va kanon så jag rekommenderar det till er alla som älskar att färga håret precis som jag :-)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag provade oxå på den färgen men den funka inte på mig färgade av sig på allt kudde o handdukar o tappa färgen efter två tre dagar;( trist på en så dyr färg! Hoppas den håller på dig

Svar: än så länge har den hållit .. :)
smulbebisen.blogg.se

2013-03-07 @ 08:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback