Nätterna går för fort

2013-03-06 08:17:59 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(0) «


Godmorgon! Ännu en natt har gått i radande fart och nu är det upp och hoppa som gäller. Men det bästa av allt är att Melody ligger gärna kvar och leker i sängen innan det är dax för att gå upp. Vilket är mycket skönt för en mamma som är så trött och som har en otrolig smärta idag. Jag va så lättad och glad att smärtan från mitt bäcken eller hur jag ska förklara hade gått bort, men man ska aldrig ropa HEJ! För varje gång jag gör det så ska det komma tillbaka som en smäll bakifrån. Känns som jag ska föda barn, trycket på som in i helvete neråt. Nu ska jag sluta att klaga och mysa och busa vidare med det vackraste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback